نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

ستاره کروات رئال پیشنهاد عربستانی‌ها را رد کرد

  • کد خبر: ۱۸۳۰۵۹
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
ستاره کروات رئال پیشنهاد عربستانی‌ها را رد کرد
مودریچ با اینکه پیشنهادات زیادی از طرف تیم‌های عربستانی داشت، ترجیح داد در رئال بماند.

به گزارش شهرآرانیوز، این بازیکن ۳۷ ساله دیگر همه بازی‌های لوس بلانکوس را از ابتدا شروع نمیکند و فدریکو والورده، اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا و جود بلینگام همگی در حال رقابت با او هستند. در این فصل او از چهار بازی رئال مادرید در لیگ فقط یک بازی را از ابتدا شروع کرد و سه بازی دیگر را به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.


این هافبک گفته است که "کاملا آرام" است، اما اعتراف هم کرده که این وضعیت کمی هم برایش عجیب است.
مودریچ به "نووستی" گفت: "قبل و بعد از امضای قرارداد هیچ اختلافی با باشگاه وجود نداشت. رئال تمایل خود برای ادامه همکاری را در بهار ابراز کرد، من هم همین آرزو را داشتم. ما نشستیم و سریع به توافق رسیدیم. ۱۲ سال است که با رئال اینگونه بوده و نمی‌توان آن را تغییر داد. رابطه ما فوق العاده است.

در ابتدا هم با کارلو آنچلوتی صحبت کردم. تنها شرط من برای ماندن این بود که با من به عنوان یک بازیکن رقابتی رفتار شود، همانطور که تاکنون رفتار کرده اند و فقط به خاطر نمایش‌های گذشته در ترکیب نبوده ام. خواسته من این بود که همه بازیکنان شانسی یکسان داشته باشند و بتوانند بتوانند برای جایگاه خود بجنگند. درست مانند روز اول حضور در رئال. این باور که آن‌ها می‌توانند به تیم کمک کنند بر اساس مسابقات و عملکردشان است. من می‌خواستم بمانم و وقتی باشگاه و مربی گفتند که چیزی در وضعیت من تغییر نخواهد کرد، قراردادم را امضا کردم.

هیچ کس وقتی خارج از بازی است خوشحال نمی‌شود. به خصوص اینکه من فکر نمیکنم هیچ وقت در دوران بازی کردنم سه بازی را پشت سرهم روی نیمکت نشسته باشم. برایم این وضعیت کمی عجیب است. اما سرمربی دلایل خودش را دارد و من هم نمیخواهم در این مورد دردسر ایجاد کنم.
من اخیرا با آنچلوتی صحبت کردم. ما از اولین دوره مربیگری او و همچنین در دوره کنونی روابط بسیار خوبی با هم داریم. دیر یا زود همه چیز سر جای خودش قرار می‌گیرد.

۱۹۰۳۵۶۲
شکی نیست که ما بزرگتر‌ها باید به بازیکنان جوانتر کمک کنیم تا پیشرفت کنند و آماده شوند تا به تدریج نقش‌های اصلی را در سطحی که مورد نظر این باشگاه است به عهده بگیرند. خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. مهمترین چیز علاقه ام به تیم است و من مثل همیشه در این مسیر عمل خواهم کرد. اگر در آینده معلوم شد که من دیگر برای تیم مهم نیستم، آن وقت فکر میکنم که چه کار کنم.

تاکید میکنم که من بیهوده نماندم، بلکه می‌خواهم مثل هر روزی که تا کنون در این باشگاه فوق‌العاده سپری کرده ام، فوتبال بازی کنم و از بازی لذت ببرم.

او در مورد پیشنهادات از سوی باشگاه‌هایی در عربستان سعودی هم به خبرنگاران گفت:" پیشنهاداتی وجود داشته است، اما من در رئال خیلی خوشحال و از نظر روحی تامین هستم، نیازی ندارم که به پیشنهادات دیگری فکر کنم. من قانع هستم و به مبالغ هنگفت حتی فکر هم نمیکنم. "
قرارداد مودریچ در برنابئو تابستان آینده به پایان می‌رسد و انتظار می‌رود که او قبل از فصل ۲۰۲۴-۲۵ به دنبال چالشی جدید برای خودش باشد.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->